تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/05/23 - 23:59
کد خبر: 513893

آشنایی با گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت:

ظفرقندی؛ تمام قامت در اردوگاه فتنه گران ۸۸ و ۱۴۰۱/ «زن زندگی آزادی» جنبش پاک مردمان تحقیر شده است!

ظفرقندی؛ تمام قامت در اردوگاه فتنه گران ۸۸ و ۱۴۰۱/ «زن زندگی آزادی» جنبش پاک مردمان تحقیر شده است!

رهبرانقلاب در بیانیات اخیرشان مشخصه های انتخاب همکاران خوب را برای رئیس جمهور بیان کردند. از جمله آنها نداشتن حتی ذره ای زاویه با مبانی انقلاب و نظام اسلامی بلکه اعتقاد از بن دندان به نظام است. از سوی دیگر فتنه و فتنه گری خط قرمز حضور در همه مسئولیت های کشور و به طوریق اولی وزارت است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، بررسی کابینه معرفی شده توسط رئیس جمهور نشان می دهد که هم در فهرست وزرای پیشنهادی افراد قابل دفاعی هستند و هم افرادی که نیاز به بررسی توانمندی و سوابق دارند. اما در بین این نوزده نفر، چهره هایی وجود دارند که تردیدی در عدم کفایت آنها وجود ندارد. یکی از این افراد ظفرقندی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت بهداشت است که مشخص نیست با کدام متر و معیار توسط رئیس جمهور به مجلس معرفی شده است.

در بررسی سوابق ظفرقندی اصلاح طلب که ریاست انجمن اسلامی جامعه پزشکی را هم دارد، حمایت او از فتنه گران سال 88 و فتنه گران زن زندگی آزادی در سال 1401 کاملا مشهود و غیرقابل انکار است.

از سنگ تمام برای میرحسین موسوی، زهرا رهنورد، مهدی کروبی، مصطفی تاجزاده تا تهمت مهندسی انتخابات و حمله به شورای نگهبان و دفاع از آشوبگران خلاصه ای از عملکرد سیاسی ظفرقندی است.

بعد از غوغای سرود سلام فرمانده در کشور و استقبال باورنکردنی مردم از این سرود امام زمانی(عج)، انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران به ریاست ظفرقندی بیانیه ای پیرامون اوضاع بد سیاسی کشور منتشر کرد و ضمن ادعای دروغ فساد سیستماتیک، ادعای رها شدن امنیت کشور و... در پایان هشدار براندازی داد!

بخش هایی از این بیانیه را خواهید خواند:

*در هیچ زمانی اسراییل چنین فارغ البال به بنیان های امنیتی کشور آسیب نزده باشد، دستگاههای نظامی و امنیتی وظایف ذاتی خود را رها کرده و تمام نیروی خود را برای کنترل و سرکوب اعتراضات مردمی به کار گرفته اند.

*دنبال کردن توهمات ایدئولوژیک و شعارهای دهان پرکن و پرهزینه برای جیب ملت، بلا انقطاع ادامه داشته تا جایی که برای برگزاری یک سرود ایدئولوژیک، میلیاردها تومان برای کشور و بودجه عمومی هزینه تراشی شده و سیل امکانات و پول و تبلیغات و رپرتاژ رسانه ای است که از این استان به آن استان سرازیر می شود تا با برگزاری نمایش های بی حاصل، بر بحران فزاینده مقبولیت و مشروعیت سرپوش گذاشته شود.

*ما صریحاً به حاکمیت هشدار می‌دهیم که تا دیر نشده از مسیر خطای سرکوب اعتراضات مردمی بازگردد و اجازه دهد مردم بر اساس حقوق قانونی خود که مصرح در قانون اساسی و قوانین عادی است، تجمعات مسالمت آمیز برگزار کرده و صدای خود را به گوش اداره کنندگان کشور برسانند.

*اگر اکثریت قریب به اتفاق ملت، مرگ مالک برج متروپل آبادان را باور نکرده و حتی نشان دادن جسد او نیز تغییری در ذهنیت مردم ایجاد نمی کند، اگر روایت حکومت از ماجرای دزدی صندوق امانات بانک ملی به هیچ وجه مورد قبول مردم قرار نگرفته و صدها روایت موازی در کف جامعه از این ماجرا رواج می یابد و اگر دستگیری سارقان و نمایش اموال مسروقه نیز نمی تواند افکار عمومی را اقناع کند و دهها مثال دیگر از این دست، همه اینها نشانه های خطرناکی از بحران اعتماد عمومی نسبت به حاکمیت است که باید با قید فوریت برای آن چاره اندیشی شود.

*جامعه پزشکی ایران مصرانه درخواست می‌کند بعنوان اولین گام و در اسرع وقت نسبت به آزادی فعالان صنفی و مدنی از جمله معلمان معترض و اعضای کانون صنفی معلمان ایران اقدام گردیده و همچنین افرادی که در جریان اعتراضات چند سال اخیر نسبت به وضعیت ناگوار معیشتی و اقتصادی بازداشت و یا زندانی شده اند نیز بی درنگ آزاد شوند. ایجاد جو امنیتی در دانشگاهها، اخراج یا بازنشستگی استادان منتقد، ممنوعیت فعالیت تشکل های صنفی، سیاسی دانشجویی و برخوردهای امنیتی و انضباطی با دانشجویان و اقداماتی از این دست که بارها آزموده شده و بی نتیجه بودن آنها اثبات گردیده است، باید سریعاً متوقف شود.

*هرگونه بی توجهی به این هشدارهای کارشناسانه و خیرخواهانه، مجموعه نظام را با بحران های بسیار سهمگین و بنیان براندازی روبرو خواهد کرد که طبیعتاً مسئولیت وقوع اتفاقات ناگوار بعدی را تماماً به دوش صاحبان اختیار و مسؤلیت در حاکمیت یکدست قرار خواد داد.

در بیانیه دیگری که از سوی انجمن اسلامی جامعه پزشکی منتشر شده فتنه زن زندگی آزادی که با محورییت جریان ضدایرانی، برانداز و تجزیه طلب با پشتیبانی تمام قامت آمریکا، اسرائیل، انگلیس و آل‌سعود حدود صد روز در کشور ایجاد ناآرامی کرد و باعث شهادت بیش از 80 مدافع امنیت شد را یک جنبش پاک(!) نامیده که اعتراض مردم ظلم دیده و تحقیرشده است.

رهبرانقلاب در بیانیات اخیرشان مشخصه های انتخاب همکاران خوب را برای رئیس جمهور بیان کردند. از جمله آنها نداشتن حتی ذره ای زاویه با مبانی انقلاب و نظام اسلامی بلکه اعتقاد از بن دندان به نظام است. از سوی دیگر فتنه و فتنه گری خط قرمز حضور در همه مسئولیت های کشور و به طوریق اولی وزارت است.

رعایت ویژگی های مطرح شده رهبری برای انتخاب وزرا دقیقا همان چیزی است که می تواند رئیس جمهور را برای رسیدن به اهداف خود کمک کند. معرفی افرادی که دل در گرو عناصر پلید، بدخواهان کشور و ملت دارند قطعا با اهداف خود رئیس جمهور سازگار نیست و حال که آقای پزشکیان برای وزرات بهداشت ظفرقندی را معرفی کرده است، نوبت مجلس است تا با عدم رای اعتماد به دولت و کشور کمک کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مراقبت از سلامت و ایمنی در پیاده‌روی اربعین
چرا حماس تل آویو را هدف قرار داد؟
ناهید کیانی: ۱۸ مرداد را فراموش نمی کنم
بهروز آذر: کسب مدال دختران ایران بسیار ارزشمند است
زیرساخت لازم برای تبدیل علم به فناوری را در دسترس نداریم
شرایط در غرب آسیا بسیار جدی است
موافقت وزیر خارجه آمریکا با فروش تسلیحات نظامی به اسرائیل
خالی کردن حساب بانکی مادر به دلیل بازی آنلاین فرزند
انتظار دارم در صورت آتش‌بس در غزه، ایران از حمله به اسرائیل خودداری کند
موافقت کمیسیون بهداشت با وزرای پیشنهادی بهداشت و کار
دیدار رییس بسیج اساتید با همسر دکتر شهریاری
الهلال پیروز بازی بزرگ سوپر جام عربستان
با تعامل و هم‌افزایی، بزرگترین اجتماعی ضدصهیونیستی را برپا می‌کنیم
اجرای «برنامۀ توانمندساز» بنیاد ملی نخبگان در مسیر نخبگی
ادعای محمود عباس درباره واکنش ایران به رژیم صهیونیستی
پیگیری لایحه توسعه همکاری اسلامی و جنبش جهانی تعهد به خانواده
سفر بلینکن به غرب آسیا به تعویق افتاد
توصیه به زائران اربعین که کودک همراه دارند
از طریق شرکای خود با ایران در ارتباط هستیم
بیش از نیمی‌ از مدارس غزه آماج حملات اسرائیل قرار گرفتند
۳ اقدام مهم بانک مرکزی برای حمایت از بورس اعلام شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top